Administratief medewerker

Administratief medewerker

Vacature Administratief medewerk(st)er (parttime 20 uur)
Wij zijn een internationaal opererend bevrachtings- en scheepvaartkantoor met vaste relaties en eigen schepen. Gespecialiseerd in bulkgoederen, stukgoed en zware lading. Wij focussen ons primair op schepen van de grootte 800-1800t. Just in time vervoer en creatieve oplossingen voor logistieke problemen zijn onze sterke punten. Ons kantoor is gevestigd in Werkendam.

In verband met de groei van ons bedrijf, zoeken wij een administratief medewerk(st)er die binnen ons bedrijf een sleutelpositie in de kantoorplanning inneemt en administratieve vraagstukken kan oplossen en ons kan ondersteunen bij de toenemende boekhoudkundige bedrijvigheid.

De functie
De inhoudelijke rol die je gaat vervullen is primair gericht op het verwerken van administratieve gegevens.
De belangrijkste taken zijn:
• Je verwerkt de administraties van onze klanten welke veelal digitaal zijn aangeleverd;
• Je voert gegevens in ons digitaal boekhoudsysteem in voor verwerking naar de accountant;
• Waar nodig communiceer je met onze klanten en is er dus direct contact;
• Je ziet mogelijke verbeteringen in het administratieve proces en stelt deze voor;

Functie eisen
• Minimaal MBO of gelijkwaardig niveau
• Je hebt ervaring met boekhouding en Microsoft office/Microsoft Excel
• Je bent een nuchter type, weet van aanpakken en vindt het leuk om in een klein team te werken;
• Je durft verantwoordelijkheid te nemen.
• Je bent niet bang om de telefoon aan te nemen en beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
• Je hebt een representatieve uitstraling
• Enige basiskennis van de Duitse taal is gewenst (75% van onze relaties is Duits)

Belangrijk is dat je voor 20 uur per week beschikbaar bent. Daarnaast ben je woonachtig in- of in de nabije omgeving van Werkendam. Naast jouw kennis en kunde vinden we het erg belangrijk dat je als persoon binnen ons team past.

Wij zoeken
Een medewerker met orde in zijn directe (werk)omgeving wat leidt tot een overzichtelijk en systematische manier van werken. Talent met werken volgens patronen en vasthouden aan een bepaalde (werk)structuur. Het resultaat is dat anderen weten waar ze van op aan kunnen en daardoor een efficiënte werkwijze hanteert.

Iemand die doelgericht werkt en intenties goed weet door te vertalen in iets wat concreet, haalbaar en meetbaar is. Met gevoel voor wat acceptabel en realistisch is deze daadwerkelijk bereikt.

Daarnaast is het ook belangrijk dat je goed overzicht kunt houden en kan prioriteren. Een goedlopende organisatie van het kantoor rust grotendeels op het juist uitvoeren van jouw rol binnen het team, en het is daarom belangrijk dat je een uitstekende planner bent.

Wij bieden
Veel afwisselend en uitdagend werk voor bijzondere transporten in een gezellig en leuk klein team die op kantoor elke dag zorgt voor tevreden klanten.
Goede arbeidsvoorwaarden en een bruto maandsalaris tussen de € 1100,- en € 1500,- (afhankelijk van opleiding en ervaring). Wij bieden ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden.
Wij vinden het belangrijk dat je het werk leuk vindt en met passie en plezier wilt doen.

Solliciteren
Stuur ons een email met daarin je cv en een motivatie waarom jij bij ons zou willen werken. Welke toegevoegde waarde ga jij ons brengen en wat maakt dat je geschikt bent voor deze job.
Om vast te kunnen stellen of je over de juiste talenten en vaardigheden beschikt, is een eenvoudig assessment test onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Heb je vragen?
Inhoudelijke vragen over de functie, het werk en het bedrijf kan je stellen aan Frederik Hovestadt of Jan Steenstra te bereiken op 085 – 041 0144.

BonVent is gevestigd in Werkendam, Velsenstraat 8c.
Het email adres is info@bonvent.nl 
Website: www.bonvent.nl 

Switch The Language
    This site is registered on wpml.org as a development site.